سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روایت گر حدیث ما که بدان دلهای شیعیان ما را استوار می دارد، از هزارعابد برتر است . [امام صادق علیه السلام]
حدیث نی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» یا امام عصر(عج)نمیدانم تبریک مولود حضرت بابات رو بگم یا تسلیت ای

میلاد  پر برکت مولود کعبه سر مطلع اما مت و ولا یت حضرت امام علی بن ابیطالب (ع) به محضر مبارک حضرت  ولی عصر امام مهدی(عج) و شیفتگان طریقش تبریک  و تهنیت   با د . التماس دعا . جانبازربذه نشین

 شهدا شمع محفل دوستانند ، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند . امام خمینی (ره)   ( صحیفه امام، ج 16، ص 28

خبر دردناک بی حرمتی به مزار مقدس شهدا دلمان را جریحه دار کرد و شدت دشمنی خوارج و منحرفان با شهدا را به اثبات رسانید در فاجعه بزرگ هتک حرمت قبور مقدس شهدای قزوین تحمل کردیم ولی شدت فاجعه هتک حرمت مزار شهدای زنجان نشان از برنامه ای طرح شده توسط دشمنان قسم خورده این نظام مقدس اسلامی برعلیه شهدا و باز ماندگان غافله شهداست و لاجرم مراتب اعتراض خویش را به گوش ناشنوایان میرسانیم هرچند باز هم گوش شنوائی نمی بینیم ولی یا حجت ابن الحسن العسگری(عج) فریادرسمان باش که این ازخدا بیخبران به شهدا مظلوم هم رحم نمی کنند و ولایت عظمای فقیه حضرت آیت الله خامنه ای هم در این میان مظلوم واقع شده اند !

 این تربت پاک شهیدان است که تا ابد مزار عاشقان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود . امام خمینی (ره)

اسلام از اول پیدایش با خون شهیدان و مجاهدان آبیارى شد و به ثمر رسید. اسلام در کشور ما مى‏رفت تا به تباهى کشیده شود که با خون شهیدانِ ملت ما حیات خود را باز یافت. امام خمینی(ره)

این شهدا و شهداى عزیز ما که در راه هدف و آرمان اسلامى به شهادت رسیدند موجب سرافرازى و افتخار هم میهنان و قواى مسلح و خانواده‏هاى عزیز خود شدند. امام خمینی (ره)

رحمت خداوند بر شهیدان بزرگى که با خون پاک خود درخت پر برکت اسلام عزیز را آبیارى و بارور نمودند . امام خمینی (ره)

 شبکه خبری راشاتودی طی گزارشی از بهشت زهرای تهران عنوان کردکه : آرامگاههای شهیدان یک بُعدقدرت ایرانی ها حتی بیشتر از قدرت هسته ای هستند و بسیاری از مردم هنگام زیارت آن آرامگاهها از خداوند می خواهند که آنها هم در راه خدا شهید شوند !!!!!  

دشمن ازخاکریزی سخن میگوید که ما در غفلت آنیم ! شما را قسم میدهم به حق حضرت حجت ابن الحسن العسگری(عج)نگذارید خون مقدس  شهدا و خون دل خوردنهای امام راحل(ره) را منحرفان و منافقان و خوارج لگدمال کنند ! بغض گلویم را گرفته است نمی توانم چیزدیگری بگویم فقط خدایا خودت شاهد باش که برای ادای حق همه را قسم دادم !!! این انقلاب و نظام براحتی بدست نیامده است که عده ای از خدا بیخبر که سالهاست عقده دشمنی خود را در دل خود پرورانده اند اینک عرصه را بریکه تازی خودمهیا ببینند ! سردارشهید رضا احدی عزیز که در محضر خدا زنده و جاوید هستی(از سربداران شهید استان زنجان) چرا از خدا اضمحلال این منافقین و خوارج را نمی خواهی ؟ سردارعزیزحاج منصور عزتی کجائی ؟ چرا سکوت کرده ای ؟ سردارعزیز رئوفی نژاد استاندار محترم استان زنجان حقیر شما را خوب میشناسم و جنابعالی حقیر را !! شما خود که همرزم این شهدا بوده اید ؟ از شما بعید است که سکوت کنید و در حیطه مسئولیت شما این فاجعه ها رخ دهد ؟ امت حزب الله کجائیدچرا سکوت کرده اید ؟ جوانان حزب الله کجائید ؟ این فاجعه ها را می بینید ؟ بخدا قسم دشمن از ما بهتر فهمیده که قدرت این شهدای عزیز از بمب هسته ای هم بالاتر است ! سکوت هر مسلمان خیانت است به اسلام ! حضرت آقا مظلوم است همچون جدبزرگوارش بیدار و هشیار باشید و از حمایت ولایت فقیه دست برندارید که دشمن در کمین بوده و اینک به میدان آمده و هل من مبارز می طلبد !  حال همه شما را دعوت می کنم به ضیافت کلمات گهربار و سفارشات امام راحل(ره)سفرکرده و حاضر در محضر حضرت دوست :  

نهضت مقدس اسلامى شما گرچه با خون پاک شهیدان و مصیبت هاى جانگداز توأم بود لکن آزادیخواهى و استقلال طلبى شما در جبین تاریخ ثبت شد. امام خمینی(ره) 

بیایید تمام قلمها و تمام قدمها و تمام گفتار ما بر منافع این قشر مستضعف باشد. نگذارید خون این شهیدان هدر برود. امام خمینی(ره) 

بارالها، شهیدان ما را، که دلباخته تو بوده‏اند، به جوار خود بپذیر و در صف اولیاى خود قرار ده؛ و به شهداى زنده ما، که تا مرز شهادت پیش رفتند و سلامت خود را در راه دفاع از اسلام و بندگان مظلوم تو از دست داده‏اند، اجر شهداى صدر اسلام را عنایت فرما، و سلامتشان را به آنها بازگردان‏. امام خمینی(ره)   

ما را چه رسد که با این قلمهاى شکسته و بیانهاى نارسا در وصف شهیدان و جانبازان و مفقودان و اسیرانى که در جهاد فى سبیل اللَّه جان خود را فدا کرده و یا سلامت خویش را از دست داده‏اند یا به دست دشمنان اسلام اسیر شده‏اند مطلبى نوشته یا سخنى بگوییم. امام خمینی(ره)  

 درود بر شهیدان و رزمندگان آسیب دیده و افتخار و سعادت و پیروزى براى مجاهدین اسلام در جبهه‏هاى دفاع از حق. امام خمینی(ره){صحیفه امام، ج 16، ص 28} 

نگذاریم این فرقه های منحرفه خوارج ، منافق ، سلطنت طلب ها که عمری را در دشمنی با اسلام و انقلاب و نظام سابقه دارند عرصه یکه تازی پیداکنند و به شهدای عزیز ما بی حرمتی کنند ! برخیز حزب الله ! جانبازربذه نشین  



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » احمد . فرهنگ ( پنج شنبه 90/3/26 :: ساعت 12:38 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

یا امام عصر(عج)نمیدانم تبریک مولود حضرت بابات رو بگم یا تسلیت ای
میلاد مسعود شفیعه روزجزا حضرت فاطمه زهرا(س)و روز مادر بر مادران
خرمشهر مهد مقاومت و آزادگی مردم دلاور ایران
دلیل موفقیت شما در چیست؟
نامه ای برای بابای دلاورم ! (جوابیه ای برای نامه بابا از دختر در
دیگه چه خبر؟ (1) گزارشی از وضعیت یک جانباز و فرزندشهید
دوستان لطفاً برای بابام دعا کنید !
نامه ای به دخترم فاطمه !
پیامک دردناک برادررزمنده و جانباز شیمیائی گرگانی !
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 4
>> مجموع بازدیدها: 19822
» درباره من

حدیث نی
مدیر وبلاگ : احمد . فرهنگ[16]
نویسندگان وبلاگ :
فاطمه . فرهنگ (@)[0]

امیر . ابولحسنی (@)[0]


سلام . حقیر جانبازی غربت نشین(ربذه) که بیشتر عمرخود را با دردها گذراندم و اینک قلم را سلاح مبارزه با زر و زورمداران انتخاب کرده ام . به شما خیر مقدم عرض میکنم . خوش آمدید!

» پیوندهای روزانه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری . حضرت آقا [1]
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری اسلامی ایران
پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان
بنیادشهید وامور ایثارگران انقلاب اسلامی [2]
پایگاه فرهنگی گنبدطلائی امام رضا(ع) [1]
سردارشهیدحاج محمد ابراهیم همت [1]
درگاه ملی خدمات الکترونیکی ایران
وبسایت شهدای سرزمین پاک ایران
سبکبالان(تخصصی دفاع مقدس)
خاطرات یک بسیجی زمان جنگ [2]
وبلاگ جانبازان شیمیائی ایران [6]
هیئت رزمندگان اسلام خوی [2]
هیئت شهدای گمنام تبریز [3]
پایگاه اطلاع رسانی دولت [1]
حکایت به غربت نشینی
[آرشیو(29)]

» آرشیو مطالب
اردیبهشت 90
اسفند 89

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
.: شهر عشق :.
صل الله علی الباکین علی الحسین
دهاتی

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان




» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ
Upload Music
Upload Music
> » طراح قالب

Upload Musicml>
Upload Music